Ogólne Informacje:
* Do budowy skarbca potrzebny jest główny budynek poziom 10 skarbiec nie może zostać zbudowany w stolicy i w wiosce z cudem. * Budowania skarbca jest możliwe we wszystkich osadach oprócz stolicy i osady z cudem. * Z jednym planem możliwa jest budowa cuda do poziomu 50. od poziomu 51 potrzebny jest drugi plan konstrukcyjny który musi się znajdować w skarbcu sojusza.
Informacje dotyczące planów konstrukcyjnych:
* Pierwszy bohater który po zniszczeniu obrony Natarów atakuje osadę zdobywa plan * Żeby tego dokonać musi zostać rozbita obrona Natarów i zniszczony ich skarbiec. * bohater niesie plan konstrukcyjny tylko do domu jak w osadzie z której przybył znajduje się pusty skarbiec na poziomie 10. * jest 13 planów konstrukcyjnych. * Aby wybudować cud świata powyżej 50 poziomu, sojusz musi posiadać drugi plan konstrukcyjny Gracz który posiada już jedne plan nie może być właścicielem drugiego.
Informacje dotyczące cudu:
* Aby móc wybudować cud świata, gracz który posiada wioskę Natarów musi także posiadać plan konstrukcyjny * Pierwszy sojusz, który ukończy 100 poziom cudu świata, wygrywa grę. * Cud świata można wybudować tylko w wiosce Natarów. Należy ją najpierw przejąć. * Czas budowy budynków w osadzie Natarów jest zmniejszony o polowe. * Stolica Natarów nie może zostać podbita. * Jednostki w wiosce Natarów zjadają połowę normalnego zużycia zboża. * Każdy cud świata będzie atakowany przez Natarów co 5 wybudowanych poziomów. Od 95 poziomu ataki będą następowały przy każdym kolejnym wybudowanym poziomie. * Najbardziej zaawansowany w budowie cud świata będzie atakowany najmocniej. Siła ataków będzie tym wyższa im wyższy poziom cudu świata będzie wybudowany. * Nie można zrobić z wioski, w której buduje się cud świata, swojej stolicy. * Wioski z cudem świata nie mogą budować skarbca. * Wioska Natarów zawierająca Skarbiec i Plany konstrukcyjne jest już częścią cuda świata. * Aby "ukraść" jedną z tych rzeczy, poniżej wymienione zadania muszą zostać wykonane: o wieś musi zostać zaatakowana. o atak musi zostać wygrany. o skarbiec musi zostać zniszczony. o z atakiem musi iść też bohater tylko on może zdobyć Plany konstrukcyjne. o pusty skarbiec poziom 10 musi znajdować się w atakującej wiosce. o w przeciwnym razie, ten najbliższy następny atak z bohaterem i pustym skarbcem na czele zdobędzie Plany konstrukcyjne.
|